Dante
100 metersklubben

|
 |
« Reply #22 on: August 01, 2010, 11:47:20 am » |
|
Skulle ju vara rätt bra att veta exakt vilka som spelar i vilken pool med tanke på transporter till och från banan. När kan den infon tänkas komma?
Ser fram mot tävlingen!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TacoBell
100 metersklubben

Chicken Burrito Supreme
|
 |
« Reply #21 on: August 01, 2010, 10:55:03 am » |
|
Är lite klent med information ja. Lite strul... På G som sagt. Tills dess kommer här lite kort info.
Obligatoriskt spelarmöte torsdag kl 20.00 vid banan.
Start pool A 7.30 på fredag, pool B 10.45. Topprankade open och master samt alla damer går i pool A. Herr- och pojkjunior, grandmaster samt resterande open och master i pool B.
Det kommer att bli pool-spel där alla spelar två rundor på fredag och två rundor på lördag. Till 18-håls final på söndag går: 52 open 4 damer 8 master 4 pojkjuniorer
Ingen final för grandmaster och herrjunior pga för få anmälda.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Haggblad
Hyzerkastare med bounce

|
 |
« Reply #20 on: July 31, 2010, 08:18:51 pm » |
|
Det är mindre än en vecka kvar till SM. Var kan man hitta någon vettig information och varför står det knappt någonting på gävle discgolfs hemsida?
/H
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kreff
100 metersklubben

|
 |
« Reply #19 on: July 31, 2010, 02:43:13 pm » |
|
Core-kvoten går nog åt helsike Matte om inte jag kommer  Haha!! Lycka till nu allihopa som ska kasta i Gävle nästa vecka  Mvh Erik!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gugge
Hyzerkastare med bounce

|
 |
« Reply #18 on: July 31, 2010, 12:15:36 am » |
|
Tyvärr så kommer inte jag heller.  /Gunnar Johansson.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
M. Sandkvist
Hyzerkastare med bounce

|
 |
« Reply #17 on: July 30, 2010, 11:46:01 pm » |
|
Ja, nån måste ju fylla core-kvoten 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Skywalker98
|
 |
« Reply #16 on: July 30, 2010, 07:01:45 pm » |
|
Men Erik?? Kom igen nu!
Vem ska jag då spela med.. *snyft*
|
|
|
|
|
|
Victor Nyhuus PDGA #8575
|
|
|
kreff
100 metersklubben

|
 |
« Reply #15 on: July 30, 2010, 06:53:24 pm » |
|
Jag kommer tyvärr inte till SM i Gävle  Mvh Erik
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Orcen
|
 |
« Reply #14 on: July 30, 2010, 02:03:42 pm » |
|
Jag hoppar av  //William Gummesson
|
|
|
|
|
|
Wille Gummeson PDGA# 8926
Allt jag skriver här skriver jag som privatperson, och har inte på något sätt att göra med SFF:s eller Discgolfutskottets åsikter, om jag inte skriver det.
|
|
|
|
bigge
|
 |
« Reply #13 on: July 30, 2010, 11:47:43 am » |
|
Vi har ett antal pågående registreringar och för att det ska bli ordning i grupperna är det ju bra om folk betalar sin anmälningsavgift nu eller meddelar att man hoppar av.
Detta gäller följande spelare:
Jonas Brolin Söderhamns FGK MPO Joakim Broman Skellefteå DG MPO Daniel Carlquist Kalmar FK MPO Magnus Ellström Spinndisc FK MPO Mikael Fredriksson IK Ymer frisbee MPO William Gummesson Södertörns FK MPO Gunnar Johansson Umeå DGC MPM Erik K Lachan WIFT MPO Viktor Landin KFUM Norrköping MPO Sebastian Larsson Dödes Udde DG MPO Mikael Pettersson Oddjobs FK MPO Johannes Rapp Härnösands DGC MJ2 Daniel Vandor Alingsås DG MPO Tobias Östling Onsala DG MPO
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TacoBell
100 metersklubben

Chicken Burrito Supreme
|
 |
« Reply #12 on: July 30, 2010, 11:08:46 am » |
|
Grupper, schema osv är på G och kommer snart!
Anmälningslistan är uppdaterad idag, 30/7.
Om man undrar ifall man har betalat lunch eller ej så går det bra att maila: anna.akesson (at) geflefrisbee.com
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Erriond
|
 |
« Reply #11 on: July 29, 2010, 10:10:16 am » |
|
När kommer det mer info angående tävlingen?
Schema? bana?
Det är ju bara en vecka kvar nu.
Sen undrar jag, glömsk å slarvig som jag är.. vem har koll på om man har beställt/betalat lunch? mailade peter lundmark men där är det "stängt" till 16:e aug stod det i ett autoreply.
mvh V. Nyhuus
Och så är ju i alla fall jag nyfiken på pooler/grupper inför tävlingen. Men förhoppningsvis är det på gång. Och vem vet, kanske ett par tokar som kör Guts under eftermiddagarna  . //D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Skywalker98
|
 |
« Reply #10 on: July 29, 2010, 09:15:23 am » |
|
När kommer det mer info angående tävlingen?
Schema? bana?
Det är ju bara en vecka kvar nu.
Sen undrar jag, glömsk å slarvig som jag är.. vem har koll på om man har beställt/betalat lunch? mailade peter lundmark men där är det "stängt" till 16:e aug stod det i ett autoreply.
mvh V. Nyhuus
|
|
|
|
|
|
Victor Nyhuus PDGA #8575
|
|
|
M. Sandkvist
Hyzerkastare med bounce

|
 |
« Reply #9 on: July 27, 2010, 11:44:44 pm » |
|
Nån som vill ha sällskap på Scandic Väst under SM, typ en plats över eller 2st som saknar sällskap vilket som  Jag är lukt samt rökfri, kan förekomma en öl på kvällen annars riskfri!?!  Jag skulle precis boka ett rum för mig, men jag kan tänka mig lite sällskap  Jag skulle se mig som relativt riskfri jag också  Ge mig ett pm om du är intresserad!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kefarn
|
 |
« Reply #8 on: July 27, 2010, 09:25:03 pm » |
|
Nån som vill ha sällskap på Scandic Väst under SM, typ en plats över eller 2st som saknar sällskap vilket som  Jag är lukt samt rökfri, kan förekomma en öl på kvällen annars riskfri!?! 
|
|
|
|
|
|
"Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure. — Jag hör inte vad du säger. Jag har en banan i mitt öra."
|
|
|
|