Discgolfsweden Forum
September 10, 2010, 05:36:22 pm *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
News: Välkommen till Discgolfswedens forum

Home   Help Search Login Register  

nordisc.se — Nätbutik för Discgolf    discsport.se — Nätbutik för Discgolf    discgolfsweden.se
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: PDGA-licens  (Read 1158 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Chrille
Hyzerkastare med bounce
*

View Profile WWW
« Reply #12 on: July 06, 2010, 09:17:24 am »

Paketet kom igår så det tog 14 dagar för paketet att komma fram efter att de hade skickat det. Det jag inte visste var att man fick ett litet ID kort med sin PDGA information på som var väldigt bra.

kreff
100 metersklubben
**

View Profile
« Reply #11 on: June 10, 2010, 05:21:07 pm »

Nu ska du inte vara sån Matte Grin Sista tiden har jag ju faktiskt förstärkt ditt enormt väldigt gigantiska stora ego och sen så ger du dej på mej som skulle behöva lite när det gäller discgolf iaf Wink

Mvh Erik!!
Purra
Hyzerkastare med bounce
*

View Profile
« Reply #10 on: June 10, 2010, 02:33:11 pm »

Hade det tagit 2 veckor så hade jag varit riktigt nöjd. Jag beställde PDGA-licens runt den 20:e april och fick mitt paket igår och mitt PDGA-nummer dök upp på deras sida för ungefär en vecka sen.

Hoppas att det går snabbare för din del Chrille Grin

Mvh Erik!!

Själv fick jag mitt nummer ganska snabbt .. dock har jag ännu inte fått paketet... Sad
Hick
Anhyzer-kastare med bra drag

View Profile
« Reply #9 on: June 10, 2010, 12:01:46 pm »

Men Erik du bor ju så långt ut på landet man kan komma, det är ju så att lantbrevbäraren får stanna och sova för natten när han kör ut dina paket. Inte konstigt att det tar ett tag.  Grin
kreff
100 metersklubben
**

View Profile
« Reply #8 on: June 10, 2010, 08:26:47 am »

Hade det tagit 2 veckor så hade jag varit riktigt nöjd. Jag beställde PDGA-licens runt den 20:e april och fick mitt paket igår och mitt PDGA-nummer dök upp på deras sida för ungefär en vecka sen.

Hoppas att det går snabbare för din del Chrille Grin

Mvh Erik!!
Chrille
Hyzerkastare med bounce
*

View Profile WWW
« Reply #7 on: June 09, 2010, 12:45:56 pm »

Har gått med i PDGA nu och jag undrar om någon vet hur lång tid det tar att få sitt PDGA nummer som man antagligen får reda på före man får hem PDGA paketet ?

Det tar ca 2 veckor innan allt är klart och ditt paket hem komer. Torsdagar (kväll/natt för oss) brukar de uppdatera sin sida så det är bara att hänga där och söka.

Hoppas det var den info du sökte.

Tack för det snabba svaret.Jag får väll se på torsdag kväll/fredag morgon om det har kommit upp nåt på sidan.

Erriond
150 meterskastare

View Profile WWW
« Reply #6 on: June 09, 2010, 12:40:09 pm »

Har gått med i PDGA nu och jag undrar om någon vet hur lång tid det tar att få sitt PDGA nummer som man antagligen får reda på före man får hem PDGA paketet ?

Det tar ca 2 veckor innan allt är klart och ditt paket hem komer. Torsdagar (kväll/natt för oss) brukar de uppdatera sin sida så det är bara att hänga där och söka.

Hoppas det var den info du sökte.

Daniel Sjöberg                         SFF# 11328
KFUM Linköping                        PDGA# 38475

http://discgolfaren.blogg.se
Chrille
Hyzerkastare med bounce
*

View Profile WWW
« Reply #5 on: June 09, 2010, 12:31:50 pm »

J.Broman
100 metersklubben
**

PDGA #30939

View Profile
« Reply #4 on: June 10, 2009, 08:55:46 am »

Om du kryssar ur rutan "Receive PDGA Magazine" kostar medlemskapet 40 dollar (+3 dollar i hanteringsavgift).

Ahh, där var det alternativet. Tack Cheesy
Burns
Hyzerkastare med bounce
*

View Profile
« Reply #3 on: June 10, 2009, 08:44:10 am »

Om du kryssar ur rutan "Receive PDGA Magazine" kostar medlemskapet 40 dollar (+3 dollar i hanteringsavgift).
J.Broman
100 metersklubben
**

PDGA #30939

View Profile
« Reply #2 on: June 10, 2009, 08:18:09 am »

Jo, jag vet så det blir nog det alternativet. Men det konstiga är ju att det för Kanadensare, Amerikaner och om det är en anslutande strörre klubb bara kostar 50$ då det är billigare frakt på DiscGolfer. Då vi här i övriga världen får lägga till en kostnad på 30$ extra i frakt.
Vivi
Anhyzer-kastare med bra drag

View Profile
« Reply #1 on: June 10, 2009, 08:02:45 am »

Vet att det snackades om att avgiften skulle höjas till i år....förmodligen som det ska....

Betalar du via förbundet kostar det 270 kr.....
J.Broman
100 metersklubben
**

PDGA #30939

View Profile
« on: June 10, 2009, 01:14:31 am »

Tänkte just förnya min PDGA-licens via deras egna Onlinebutik precis som tidigare år. När Man fyllt i sina personuppgifter kan man ju välja klass Professional, Amateur & Junior. Dock så ska dom ha 75$ för alla klasser istället för 30$ som tidigare. Någon som kan förklara varför? Eller är det bara tryckfelsnisse som varit framme igen..
Pages: [1]
  Print  

Jump to: